Paino laski taas alle 85kg. Noi painon hettelyt kylläkin häiritsevät. Sotkevat välillä tuota uskoa painon laskuun. Mutta kyllä se siitä hiljakseen. Pitäisköhän kirjata jokin tavoite aika ja paino tuonne näkyville. Tarkoitushan on laskea tuota painoa alaspäin rauhallisesti antaen kropan tottua. Vauhti on kylläkin ehkä turhankin rauhallinen. Mutta hiljaa hyvää tulee. Oiskohan sopiva väli tavoite jouluksi 80kg rikki ja ensi kesään mennessä 75kg. Se olisikin sitten sopiva paino meikäläiselle. En sillä ihan mahtuisi hääpukuun. Onkohan sitä edes tallella. Olisihan siinä tavoitetta. Aika makeeta olisi tietenkin sopia siihen pukuun, mutta liika on KAI liikaa. Haaveillahan saa aina.

   Joudun työaikojeni vuoksi liikkumaan autolla aika paljon. Vuosittainen  lähes 25000km. Taidanpa ruveta sillointällöin komentoimaan tuota suomalaista liikennettä. Aloitetaan vaikka tuosta työmatkasta .Joudun ajamaan Porvoon läpi menessäni töihin. Porvoon liikennevalot ottaa joskus päähän. Miksi ihmeessä niitä on päällä yölläkin. Klo 4 aikaan yöllä on tosi vähän liikennettä, ja kyllä ottaa päähän seistä punaisissa  liikennevaloissa yksinään. Ei näy mitään muuta liikennettä. Onkohan nuo Porvoon herrat niin suuruuden hulluja, että haluavat kaupunkinsa tuntuvan isommalta. Vai kenties nuo porvoolaiset eivät osaa ajaa risteyksissä ilman valoja. En tiedä, mutta ihmettelen vaan.

   Viime yönä heräsin ennen kahta ja katselin voisko sitä lähteä fillarilla taas töihin. Väsymys kuitenkin voitti. Ehkäpä tullainen vajaa 5 tuntia ei riitä yöuneksi. Siispä käänsin kylkeä ja nukuin tunnin lisää. Tänään päivällä sitten nukuin parituntia lisää. Nyt on jo levänneempi olo. Minkälaistahan ilmaa on luvattu ensiyöksi. Tosin onhan nuo yöt jo aika pimeitä. Fillarin valo ei oikein tahdo riittää katuvalojen ulottumattomissa. Joutuu ajamaan aika hiljaa, kun ei näe eteensä tarpeeksi pitkälle. Jospa olisi pilvetöntä. Silloin olisi tarpeeksi valoa...ehkä.

   Musana taas Classic FM UK