Meinaan laihdutusta. 85 kg tasan. Helppo muistaa ja verrata kehitystä. Oikeastaan olen ihan tyytyväinen tähänkin astiseen kehitykseen. Ei mulla ole kiirettä. Ainoastaan huolettaa, kuinka sitten kehitys jatkuu, kun kesä loppuu. Ei enää pääse pyöräilee. Täytyy tosiaan ainakin uida. Ja keksiä lisäksi jotain muuta mielekästä liikuntaa. Juokseminen ei oikein onnistu näillä nivelrikkoisen polvilla. Reipas kävely olisi tietenkin yksi lisä keino. Se vaan ei ole mulle ehkä niin mielekäs. EHDOTUKSIA!!! Otetaan kiitollisena vastaan ehdotuksia. Huomioiden moninivel rikkoisuuden. Mitkään tärähtelevät pelit ja semmoset ei sovi.

   Viikonloppu sitten meni. Olimme mökillä vaimo, poika, miniä kokelas ja minä. Hyvinhän tuo meni. Nuoret hoiti tuon ruokapuolen melkein kokonaan. Myös kalastuksen. Vaimo intoutui pesemään vielä mattoja ja muuta sellaista. Minä auttelin isoimmissa.pyykeissä. Mustikkaa poimin vain n. 5litraa. Ensi viikonloppuna lisää jos ilma suo. Toisin sanoen minä pääasiassa laiskottelin. Vaimo jäi vielä viikoksi mökille. Se onkin muuten ekakerta kun hän on siellä yksin. Kuinkahan pärjää? Pelkää ressukka mm. ukkosta. No perjantainahan minä jo sinne menen suoraan töistä. Vien ruokaa ja juomaa. Jos on vaikka nälkäinen. Lähin kauppa sijaitsee 8 km päässä. No onhan hänellä siellä sukulaisia lähellä. Tosin hänellä ei ole autoa, eikä hän ole ajanutkaan autoa moniin vuosiin( ei ole minusta kiinni). 

   En mennyt viimeyönä pyörällä töihin. Oli valittavana 3 tuntia unta ja pyörä tai 4 tuntia unta ja auto. Ei liene vaikea arvata kumpi siinä voittaa. Väsynyt polkeminen vai hiukan vähemmän väsynyt ja auto. Tosin en nytkään nukkunut kunnollisia päikkäreitä. Poika ja miniä kokelas on vielä täällä meillä. Pitäähän heidänkin kanssa vielä jutella ennenkuin he lähtevät. Niin että en vielä ensiyöstäkään tiedä menenkö töihin autolla vai pyörällä. Auto taitaa kyllä voittaa. Ikävä kyllä.

   Musana nettiradio klassik fm uk