Pidänpä tässä pienen tauon ikkunoiden pesun lomassa. Olohuoneen ikkunat on nyt pesty. Samoin keittiön. Seuraavaksi olisi vuorossa lastenhuone(hoitolasten nykyään). Ja sitten jos jaksaa niin makuuhuone. Täytyy kyllä todeta, että helppoa on tuo ikkunoidenpesu, Kun on tuollainen siihen tarkoitettu kone. Kun vaan akussa virta riittää, niin peseehän sitä hiljakseen vaikka kaikki talon ikkunat. Onneksi akku ei riitä. Eipähän mene urakoinniksi.

   Aikaisemmin aamulla vaihdoin vedet kahteen akvaarioon. Samalla karsin kasvistoa. Toisessa akvaariossa mulla on kalojen ohella marmorirapu. Se mokoma vaan yllätti ja teki poikaset. Niitä on nyt lähelle 30 kpl. Ellei ylikin. Mitähän niillekin tekisi. Eivät millään mahdu mun akvoihin tommonen populaatio. Tästä samaisesta akvasta pesin myös suodattimen. Sieltäkin löytyi 2 kpl ravun poikasta.. Ne heitin tonne isoimpaan akvaan. Saas nähdä pärjäävätkö siellä. Löytyyköhän niitä koskaan? Vai yllättääkö nekin joskus ja sittenhän mä olenkin jo tosi liemessä noiden rapumäärien kanssa.

   Tein tuossa myös pikaisen ruuan ja söin. Nyt on siis ruokatauko. Vaimo on jossain koulutus tilaisuudessa. Hän tulee kotiin joskus illan suussa. Olen siis yksin kotona.  Koko aamun on soinut klassinen musiikki. Ensin Sibeliuksen viulukonsertto ja sitten 2. ja 5. sinfonia. Nyt tietokoneella soi PMMP.  Ehkäpä toi on mulle joku  "pervessio". Ei sovi mun muuhun musa makuun ollenkaan, Mutta heidän kappaleensa vai jotenkin viehättävät. En tosiaankaan tiedä miksi. En ole kylläkään yrittänytkään ymmärtää. Kohta laitan yläkerrassa soimaan Martti Talvelaa ja jatkan ikkunoiden pesua. Ensin hieman surffailua koneella. Muutama keskustelu palstan luku ja muuta sellaista.

   Musana PMMP.