Unohdin kokonaan, että autolle oli varattu huolto täksi päiväksi jo viikkoja sitten. Nukkumaan mennessä sitten yht`äkkiä välähti auto ja sen huolto mieleen. Eipä siinä muuta kuin kello soimaan myöhemmin yöllä. Sainpahan nukkua yli tunnin pitenpään. Hyvä niin. Auto valmistuu vasta huomenna ja mulla on nyt tilalla laina auto. Sillä ajelen sitten ensiyönä töihin. Ei siis "pimeää fillarointia" vieläkään.

   Nyt olen jo nukkunut päikkärit ja syönyt. Broilerin fiilettä curryoliiviöljyssä paistettuna, perunoita ja kasviksia. Kasviksia oli taas se puoli lautasta. Hyvältä maistui. Vaimo oli tuossa päikkäreiden aikana paistanut omenapiirakkaa. Jälkiruuaksi sitten syötiin omenapiirakkaa kera vaniljajäätelön. Pelkkää herkuttelua. Vaimo uppoutui taas niihin "roska sarjoihin" jotka alkoivat taas kesän jälkeen. Minä poistuin hiljaa takavasemmalle tietsikan ääreen. Vaimo ei tietsikkaan koske. Tämä on lasten maailmalle lähdön jälkeen jäänyt kokonaan minun lelukseni. Enhän minäkään tällä oikeastaan tee muuta kuin käyn netissä. Jos saan joskus aikaiseksi ostaa sen kameran niin sittenhän opettelen kuvan käsittelyä. Tää vain on yksi mun haaveistani. Kyllä mä senkin vielä joskus toteutan. Haluan vain hyvän kameran jossa tuota zoomia on tarpeeksi.

   No niinkuin harvat lukiani huomaavat, ei mulla itseasiassa ole mitään jutun juurta tänäänkään. Ihmettelen vieläkin, ketkä tätä jaaritteluani oikein lukee. Mutta on se kiva että jotkut lukevat. Komentteja saa laittaa ja lähettää vaikka e-mailia. Osoite on tuolla jossain yllä.

   Musana taas seko klassista. Par`aikaa Tchaikovskin pianokonsetto.(kuunnelkaapa joskus)