Tulipa se nyt luettua loppuun. Täytyy kyllä lukea muutama lisääkin. Loppua kohti se kyllä parani vaikka loppu onkin hiukan pliisu. Niinkuin kyllä tälläiselle kirjalle pitääkin. Ei kylläkään nouse mun suosikki listoille.

   Tänään käytiin vaimon kanssa Porvoossa. Hän kävi optikolla ja minä toimin lähinnä kuskina. Emme ostaneet mitään erikoista. Muutamia kynttilöitä robbarista hämärtyviä iltoja virkistämään. Pitäisi vissiin tehdä muutama kynttilälyhty lasista mökillekin. Meinaan vielä käydä tässä loka-marraskuun vaihteessa laittamassa mökin talviteloille. Siellä on kiva yksinäänkin valaista pimeitä iltoja kynttilöin. Kyllä, kyllä, olen romantikko ja kynttilöistä tulee mukava pehmeä ja lämmin valo. Saunan jälkeen on mukava istua sisällä kynttilöiden ja takan loisteessa. Lukea hyvää kirjaa ja juoda jotain hyvää. Jokainen kylläkin arvaa mitä se mun kohdalla on.

   Loppu illasta en vielä tiedä mitä teen. Kai sitä tulee istuttua tv:n ääressä ja katsottua Monk ja Siska. Eipä sieltä muuta katsottavaa tänään tulekaan. Hyvää illan jatkoa vaan kaikille.

   Musana taas virsiä orkesterilla

   PS: Tosiaan, mulla ja vaimolla on tänään hääpäivä. Saa onnitella!!