Hymy haastoi mut tähän meemiin mukaa.Minähän olen omituinen ja otan haasteen vastaan vaikka olen tuiki tavallinen tavis. Te kylläkin jo tiedätte ne omituisuudet, muuta laitetaan teidät aatteleemaan niitä.
 Siis mun pitäis tunnustaa viisi omituista tapaani ja haastaa viisi mutta bloggaajaa kertomaan omansa. OK.

   1. Kirjoitan tätä päiväkirjaa. olen mies ja nää on naisten touhuja!
   2. Teen Tiffany-lasitöitä. Yleensä mielletään naisten hommiksi.
   3. Pidän baletista. Naismaista!
   4. Laihdutan. Akkojen hommia!!!
   5. olen 100% hetero. Omituista kuin mikä,kun ottaa huomioon kohdat 1-4.

   Bonus 1. Muusta musiikki maustani poiketen pidän PMMP:stä
   Bonus 2. Syön omenat ja päärynät kokonaan. Myös siemenkodat ja usein myös kannat!

   Siinähän noita. Ja sitten ne haasteet.
   Viiru, Marjakehrääjä, Komposti, Tohtorix, Maria, Teidät haastan tähän mukaan.

   Musana Eric Satie