Tänään täyttyy mulla 6000 lukukerran määrä tämän sivuston laskurissa. Olen edelleen hämmästynyt näistä kävijöistä. Kirjoitan vain tavallisesta yli 50- vuotiaan miehen arkielämästä iloineen ja suruineen. Ei luulisi kiinnostavan oikeastaan ketään. Mutta jos nää joillekin antaa jotakin niin hyvä. Oikein hyvä. Olen siitä iloinen.
  Itselleni tää on vain tapa selventää ajatuksiani. Ja kommenteista olen tietenkin iloinen. On suorastaan toive, että kommentoisitte. Ihan millaista kommenttia tahansa otetaan vastaan. Kiitän kaikkia!!!

   Ehkäpä munkin pitäis vaihtaa blogini ulkoasua, kun tuntuu olevan nyt muodissa. Kunpa vain osaisin. Kiinnostaisi tuommoinen Vincet Van Gogh tyylinen ulkoasu. Taidemaalareista yksi mun suosikkini. Sellaisen kun osaisi tehdä. Täytyy vissiin vain kytätä noiden osaajien sivuja.

   Musanan sekalaista klassista