On jäänyt vastailematta noihin kommentteihin. Niinkuin mulla aina tahtoo jäädä. Jos nyt joihinkin vastailisi yleisluontoisesti. Olen kyllä lueskellut ne kaikki.

   Pantteri sanoi mua sisukkaaksi. No en nyt tiedä. Ehkä vähän.
   Alma kehui hauskaksi. Mun huumoria ei kyllä kaikki ihan ymmärrä. Ihan hyvä niin.
   Ämmän yksi sana: Taiteellisenpiilokultturellituumailija. No töissäkin ne kehuu mua kultturelliksi. Mistäköhän johtuu? Ja kyllähän mä tuumailen aika paljonkin. Et kai ole vaan joku tuttu????
   Sukulaissielu. Kiitos noista sanoistasi. On kunnia muistuttaa jonkun isää. Me isit ollaan kuitenkin Hyviä!
    Niin ja muille yhteisesti. Olin itse siinä yhdessä kuvassa. Kamerani on tosiaan tuo Canonin powershot s2is. Asun siis pienessä kunnassa (vajaa 5000 asukasta), tosin omakoti alueella. Maalaismaisema on aivan vieressä. Lähimmälle pellolle on parisataa metriä.
   Pakastin on nyt todellakin täysi. Itse asiassa kaksi pakastinta. Meillä on alakerrassa arkkupakastin ja yläkerrassa jääkaapin yhteydessä pienempi kaappi. Kun yläkerrasta loppuu jokin olennainen pakaste, niin siirretään alakerrasta kerralla vähän enemmän ylös. Ei tartte juosta portaissa keskenkaiken.
   Kevät on tosiaan jo pitkällä. Valkovuokotkin puhkesi kukkaan eilen tuolla pihalla sinivuokkojen lähellä. Lunta ei ole oikeastaan enää missään. Jossain ojien pohjilla ja aivan varjoisimmilla seinustoilla vähän jäätä.
Koskia tuossa joessa on paljon.Kunnan alueelle mahtuu pari pienenpientä voimalaakin. Noissa kuvissa oli molemmat nähtävissä. Muita koskia kuvailen kun ehtii. Joutuu vaan aina pyöräilemään niiden luokse.

   Tähän loppuun sitten tää kuuden kysymyksen meemi johon olen törmännyt useammassakin blogissa.
 
   HAASTE: Kysy minulta kuusi kysymystä. Ei seitsemän tai viisi, vaan kuusi. Sillä ei ole väliä, kuinka turhia tai omituisia kysymykset ovat - kysy ne joka tapauksessa. Liitä tämä sen jälkeen omaan päiväkirjaasi ja katso, mitä sinulta kysytään.

   Kysykää ihan mitä mieleen tulee. Vastaan mitä mielenn tulee ;)