Niin se mun isäkin sanoi:" Lapset on suloisia. Varsinkin kun ne nukkuu"! Niinpä se tietenkin on. Lapset on silloin hiljaisia. Tuo poika on kyllä muutenkin suloinen. Vanhempien kertoman mukaan kova vierastamaan. En mä kyllä ole huomannut. Ainakin mun parrasta se tykkää vetää. Vaimokin meni vähän "hölmön" näköseksi, kun tuo tallusteli eka askeliaan suoraan mun luo ja ojensi pienet kätensä ylös ja halusi syliin. Minä tietenkin olin ylpiä.
   Nykymurkkuja voi liekuttaa uneen ainoastaan silloin kun ne on ottaneet tarpeeksi juotavaa. ;)

   Kiitokset tohtorixille lisä selvityksestä tuosta magneettikuvasta. Kyllä mä vähän aattelinkin niitä valkoisia palloja nestekertymiksi. Toi radiologi oli just tuosta alemmasta pallosta vetänyt punaisen viivan.Siis merkannut sen kohdan. Se oli vaan toisessa kuvassa. Useissa muissakin kuvissa oli noita punaisellakynällä merkattuja kohtia. Täytyy kyllä myöntää, että mielenkiintoisia ovat. Milläs lailla jänteet erottuu noissa muissa kuvissa? Täytys etsiä jostain suomenkielisiä selostuksia näistäkin. Alko kiinnostaa kun on noita kuvia ittellä nyt aika paljon.

   Muuten tämä päivä menikin vain ollessa ja miettiessä tuota onni-kuvaa. Ratkessahan sekin sitten. Otin noista hoitolapsista muitakin kuvia, muttei niitä voi laittaa tänne. Jos vaikka kuvailis huomenna lisää ja printtailis muutaman kuvan lasten kansioihin. Nykyään kun tehdään kaikista hoitolapsista kansiot jotka sitten ilmeiseti annetaan vanhemmille hoitosuhteen päättyessä. Siellä on lasten piirrustuksia , kuvia, ym. sellaista.

   Ei musaa taaskaan