Käytiin siis kaupungissa. Ruokaa ostettiin eikä muuta. Sattui olemaan markkinapäivä. Kierreltiin ja ihmeteltiin kaikkea mahdollista. Samankokoiset tiffanytyöt joita minä teen maksoivat 25-30 € jopa 80€ pyydettiin pienemmästä kuin minun tuo kolibri-työni. Pitäisköhän ruveta tosiankin tekemään samalla kaavalla myyntiin. Saisi pieniä rahoja takaisinkin mitä tuohon lasiin menee. Peevelin värillinen lasi kun on niin hemmetin kallista. 

   Jalka ei oikein tykännyt tuosta kävelemisestä. Alkoi sitten vaivata ruoka ostoksia tehdessä. Meni linkkaamiseksi ja köpöttelemiseksi. No selvittiin kuitenkin.

   Myöhemmin kotona sitten tuli innostuttua menemään vielä tuonne pihalle keräämään luumuja. Ne kun alkaa olla kypsiä. Pari ämpärillistä taisi tulla lähes täyteen. Pieniähän nuo ovat mutta makoisia. Ja puuhun jäi vielä enemmänkin. Huomenna ehkä sitten lisää. Katsotaan. Omenoitakin alkoi olla kypsinä. Niitäkin tuli syötyä.

   Saturation: paint shop pro 9 on mulla nyt käytössä. Olen noissa omissa kokeiluissani käyttänyt kyllä muitakin ohjelmia. Etsin vielä sitä ominta, mikä sopisi mulle. Tuossa lasityössä pitäisi olla kirkkaammat ja hiukan vaaleammat värit kuin tuossa kuvassa.

   Marjo: Tuo kuva on kolmen kuvan sarjasta jonka kamera haarukoi eri valotuksilla. Olisi vissiin vielä pitänyt "levittää" haarukkaa enemmän. Jos sitten olisi onnistunut.
 Photoshop on liian kallis ja vaikea ohjelma meikäläiselle. Ei siitä ymmärrä mitään. Yritin lueskella kirjaa photoshopista ja ei onnistu. Gimppi on mulla kyllä koneella, mutta sekin on jotenkin hankala käyttöinen. Ehkäpä tutkin sitä vielä myöhemmin kun olen opetellut tätä paint shop prota.

   SusuPetal: Niihnän tää netti on kätevä. Olisinhan saanut tietenkin neuvoja Marjolta soittamallakin, mutta onnistuuhan se näinkin ja onpahan kirjalliset ohjeet.
 Eihän tuo siivoaminen kivaa ole, mutta kyllä se menee hyvän musan kera.
 173306.jpg

   Musana Sibeliusta