Viikonloppu meni pojan kanssa touhutessa. Vaihdettiin hänen autoonsa uusi radio kun vanhalla ei toiminut tuo cd-levyjen soitto. No nyt toimii. Lähti äsken ajelemaan taas omille teilleen. Toivottavasti ei tule hirviä tielle.

   Netissäkin käväisin vain pikipäin hänen kannettavallaan. Se vei mun tietsikan paikan. Siksi en pahemmin ole käynyt täälläkään. Pitäisi vissiin yrittää jonkinlaista pakinaa vielä tehdä noista tontuista. No sen teen myöhemmin päivällä. Mielessäni olen jo jotain hahmotellutkin.

   Kuvia en ottanut nyt viikonloppuna ollenkaan. On jotenkin nuo mehut poissa. Yleis apatiaa ja kenkutusta tän nilkan kanssa. Tuo kortisoni auttoi noin 2 ja puoli päivää ja sen jälkeen olen napsinut noita arxokseja napaan jos siellä on vaikka jotain tulehduksen poikasta. Ei nilkka pahemmin vain tykkää noista portaista. Eipä tarvinnut muuta kuin kävellä useammassa kaupassa ja sitten kotona portaita alas 10 kg kantamuksen kanssa ja taas linkattiin. Huomenna taas siis lekuriin. Kai se laittaa uuden piikin ja lisää sairista. Tai mistä minä tiedän. En kuitenkaan tänään mene töihin niinkuin olisi pitänyt. Per.... Alkaa ottaa tosissaan pattiin.

   Kiitoksia taas kommenteista.Yleisesti kaikille noista kuvatorstain kuvista. Eikse olekin niin, että lapset on parhaimmillaan kun ne nukkuu? ;))

   Tohtorix se jossain ihmetteli mun musa valintaa. PMMP on mun pervessio. Sopii tälläiselle keski-ikäiselle miehelle. Pitää olla jotain joka rikkoo sen musa valinta "säännön". Tuon PMMP:n laulaminen on vaan jotenkin niin alkuvoimaista varsinkin silloin ekalla levyllä. Viehätyin siitä.

   Musana Nightwish