Siis kokeilin uudestaan erikuvalla tuota naamavaalikonetta. Nyt tuli jo yllärivalinta parhaaks. Kumman pitäs olla ylpiä ja kumman masentua. Minä vai hän.
   Eka kerralla toisella kuvalla tuli lähenpänä oikeata ulkonäköä oleva henkilö. Hän on sentään oikeaa sukupuolta.
   Kolmannella kuvalla tuli sitten taas eri henkilö. Ja tässä toinen lähes samalla prosentilla.
   Neljännellä kuvalla alkoi jo hävettää. Alkoi tulla sellaisia kasvoja että. Tuli mm. eräs naispastori.

   Omituisuuksiakin piti mun tähän kirjoittaa. Mutta...

  1. En mä keksi... Minusta tuommoisilla kuvilla on hauska leikkiä ja testata miten saa erillaisia tuloksia...
  2. Tykkään oopperasta ja baletista vaikka olen mies... ja hetero semmonen. (Tää taisi olla jo viimeksi kun vastailin näihin omituisuuksiin)
  3. Tykkään leipoa vaikka olen mies...
  4. Öööö...tää on vaikeeta.... nukun aina alasti. Mökilläkin vaikka on kylmä...
  5. tykkään niin sinfonioista kuin hevymetalli musasta.
  6. Töissä mua sanotaan "griminaali luonteiseksi" ja minä en muistaakseni ole koskaan tehnyt mitään varsinaista rikosta. (no kyllä mulla mielikuvitus riittää suunnittelemaan niitä)  
     
     Minä varmaan olenkin monen mielestä omituinen ihan omana itsenäni. Ja se on ihan normaalia. Tai sitten ehkäpä epänormaalia tai jotain. :))

    Musana Sibeliusta