-Kyypparii astiat täyteen!
   -hei, ei tää oo reiluu, Ei tämmönnen oo kunnon kaksitaistelu. Sä tiedät etten mä kestä viinaa.

    -Hähää. Sä haastoit mut ja haastettu saa valita aseet. Nyt ryypätään taas. Pohjanmaan kautta.
   -Hyi hitto. Tää on pahaa. Mutta Vienon takia mä kokeilen.

   -Vienon saa puolisokseen sen kumpi kestää enemmän. Kyypparii! Astiat on tyhjiääää!
   -mutta mä tarkoitin kunnon kaksintaistelua. Oltas vaikka nyrkkeilty tai ajettu autoilla kilpaa tai          miekkailtu, ammuttu aseilla.

   -Höö! Sit sää oisit voittanut. ja ei muuta kuin pohjanmaan kauttaa... Vienollee!! Skåll!!!
   - Ei helvetti. Mä oksennan kohta. Ei enää yhtään.

   -No sit mä voitan. Sä käyt kertomassa Vienolle, että teillä on loppu ja mä saan sen sulhaseksi             itelleni. Vienoo!!! Riitalla on sulle asiaa...