Aleksi ja Liisa 14


                                                                                ed.jaksot. kategoriat---> Aleksi ja Liisa




Keskiviikko 22.11.1978



Tänään Liisa löi luurin mun korvaan kiinni. Ei se selittänyt mitään. Kun se kuuli mun äänen se vaan sulki puhelimen. Onkohan se saanut vihiä kuitenkin siitä Caronista. Nyt vasta. Mä kyllä töppäsin. Sen myönnän. Nyt mun täytyy kyllä kekata jotain. Mutta mitä?




Torstai 23.11.1978



Eipä tarvinnut keksiä mitään. Tänään Liisa ilmestyi mun työpaikan ulkopuolelle odottamaan minua. Hän oli vihainen kuin ärsytetty naaras tiikeri. Se hyökkäs mun kimppuun heti kun mä tulin ulos töistä ja rupes vaatimaan selitystä Caronista. Joku oli nähnyt meidät ja kertonut sille. En mä voinut kuin kertoa mitä oli tapahtunut. Ja mä kerroin aivan kaiken. Samalla me käveltiin Liisan kotiin. Sen vanhemmat oli taas reissussa ja saatiin olla siellä rauhassa. Loppu matkasta me ei puhuttu mitään. Kun me sitten tultiin Liisan kotiin, niin se tempasi paidan ja rintsikat pois. Käänty mua päin ja vaati mua kertomaan kummalla oli muka kauniimmat rinnat. Siinä se seiso kuin amatsoni rinnat paljaina silmät leiskuen. Ja kai mä mietin hetkisen liian kauan hyvää vastausta kun se suuttui lopullisesti ja hyökkäsi mun kimppuun. Pitihän mun puolustautua. Mä kaadoin Liisan sängylle ja se huusi mulle kaikenlaisia haukkuma sanoja. Se hiljeni vasta sitten kun mä tukin sen suun omallani.Siinä me maattiin sängyllä. Liisa oli mun alla ja sen rinnat kohoili kiivaana. Mun oli ihan pakko suudella niitä ja sitten me rakasteltiin sen vanhempien sängyssä. Lopussa Liisa istu mun päällä hajareisin ja vaati samaan kysymyksen vastausta uudelleen. Ja nyt kai mä vastasin oikein kun sanoin sille:" Noita kahta en vaihtaisi ikinä toisiin", ja samalla mä hyväilin niitä. Ja sitten me rakasteltiin lisää.



                                  *****************************************



Aleksi havahtui Liisan soittoon. Marjo pääsisi tänään kotiin jos vain he pitäisivät huolta, että hän joisi tarpeeksi. Aleksi syötti taas Mirjan, puki päälle ja ajoi sairaalaan hakemaan Liisan ja Marjon kotiin. He halasivat toisiaan heti sairaalan käytävällä. Marjo oli nyt paljon paremman voivan näköinen. Aleksi tunsi itsensä onnelliseksi. He ajoivat kotiin ja Aleksi teki ruuan sillä aikaa kun Liisa taas peseytyi. Aleksi korkkasi viinipullon sen kuniaksi, että tytöt olivat taas kotona. He söivät ja joivat viiniä kynttilän valossa. Liisa meni nukkumaan univajettaan pois ja Aleksi peitteli hänet ja antoi hyvän unen suukon. Liisa nukahti heti. Aleksi jäi katselemaan vuoteen viereen Liisaa. Hän tunsi kuinka paljon Liisa ja kaksoset merkitsivät hänelle. Ei hän heistä luopuisi.


Ei musaa