Eilinen blogini katkos johtui tosiaan tuosta yhden hakasen katoamisesta sivupohjan koodista. Tein vain pientä säätöä ja se siinä sitten katosi. Aattelin tekeväni sitten uuden pohjan ja teinkin sen pikaisesti muuttamalla yhtä valmista pohjaa. Se vain ei toiminut kaikilla ja se oli tosiaan liian imelä ja hermostuttava. No nyt on löydetty se vika ja korjattu.
 
   Susu: Mä tutkailen sen sun tekemän sivupohjan jossain välissä kun ennätän. Haluaisin tosiaan tuommoisen pohjan, missä laatikot on molemmin puolin. Tässä nykyisessä tuo yksipuoleinen laatikkorivi alkaa olla liian pitkä ja ei ole käytössä kovin mukava ja kätevä. Minä tutkailen ja mietin.

   Pääsiäinen sitten meni. Eipä tullut ulkona pahemmin käytyä. Olen vissiin tullut vanhaksi kun ei kylmä ja tuulinen raaka ilma mua enää kiehdo. Nuorenpana tuosta ei olisi välittänyt. Nyt vain täytyisi jostain saada taas tsemppiä tuohon painon pudotukseen. Äidillä oli tuo aikuis-iän diapetes ja olisi sen takia saatava vyötärö pienemmäksi. Jaa'a? Kuinkahan sitä taas saisi itseään niskasta kiinni?

   Muutakin omituista olen huomannut itsessäni. Makuaistini on muuttunut. Ja tällä en tarkoita makutottumuksia. Vaan eräät aineet maistuvat nykyään erillaisilta kuin ennen. Ja eniten tämä koskee alkoholi juomia. Lonkeroon, konjakkiin, olueeseen ja moniin muihin on tullut mun suussani outo sivumaku. En osaa määrittää sitä, miltä se maku maistuu. Kuitenkin  erittäin epämiellyttävälle. Lonkeroa en enää pysty juomaan ollenkaan. Lähes sama on konjakin suhteen. Oluen nyt voi juoda pahinpaan janoonsa mutta ei sen enempää. Samoin kahviin on tulossa tuo outo maku. Sekin haisee jo samalle. Makua vain pelkään. Kahvi on mulle kuitenkin tärkein aamuherättäjä.

   Eilen latailin tuon Aleksi ja Liisa tarinan loppu jutut valmiiksi vuodatukseen. Ilmestyvät sitten samaan tahtiin kuin ennenkin. Klo 05.00 aamuisin. Uutta juttua ei tällä haavaa synny. Kirjoittamis into väsähti jo ja ajatus ei suolla lisää. Hyvä niin: Säästää lukijoita. ;)

   Vielä tämän päivän saa olla tuo nykyinen kysely tuolla laatikossa. Vaihdan sen huomenna. Elikkä vielä ennättää vastata tuohon kyselyyn. Siis elämätarkoitusta kysellään vielä!


   Musana Viikatteen apatiaa