Tähän olisi tietenkin pitänyt laittaa valokuvatorstain kuva tästä lauantaista klo 11.00. No kuva on otettu, mutta laitan sen sitten tänne kun olen kotona. Edelleen olen siis täällä Hämeenlinnassa. Ja vieraalla koneella. En siis saa täältä kuvia vaikka olenkin sen ottanut. Sattuneesta syystä en saanut suunnittelemaani kuvaa joka olisi ollut tietenkin Hämeenlinnan naisvankilan kaltereista mieluummin sisältä ulos otettuna. No ei olisi kylläkään ollut ihan oikein ottaa etukäteen suunniteltua kuvaa tälläiseen kuvakavalkaadiin. No nyt on mulla kamerassa sen sattuneen syyn aihe. Sen näette sitten kun olen kotona taas ja aikaa on laittaa se tänne sivuille. No kaikki aikanaan.
   Eilen kokeilin lisää lasinkaiverrusta. Tahtoo kans ittelleen semmoisen kaivertimen. Tahtoo!!!   Ja kyllähän mä sen hommaan. Mukavaa hommaa. Ajatus mitä sillä teen on jo kypsymässä. Ollut jo itseasiassa jo pitkään. Sitten näkee kun aika koittaa.
  
   Edit.Klo 12.36
   Lisäsin uuden kyselyn. Kuinkas kesäloma meni? Tuolla se kysely on oikealla alhaalla tai jossain. :)) Vastailkaa!!!



   Ei musaa nytkään.