Eilinen meni sitten leipoessa ja ruokaa tehdessä. Siinä ne tärkeimmät olikin. Toisinsanoen en paljoa muuta tehnytkään. No onneksi en ota siitä paineita. Olo oli kuitenkin jotenkin väsynyt ja alavireinen joten litran pullataikina ja isompi sämpylätaikina olivat  jälkisiivouksineen aivan tarpeeksi.
   1118872.jpg
   Arkipullaa! Vähemmän sokeria ja rasvaa!
   1118873.jpg
   Pakkaseen menevää pullapiirakkaa ja sämpylää.

Ja ruokaahan myös tuli laitettua. Onpa taas syötävää ja ei tartte kuin pyöräyttää mikrossa. Helpottaa taas tulevaa viikkoa.

Tämänpäivän tekemisistä ei vielä tietoa. Alakerran siivousta ja muuta sellaista. Ulkonakin pitäisi käydä. Olen nykyään jäänyt aika sisäihmiseksi. Ilmat ovat pitäneet sisällä ja olen laiskistunut ja lihonut. Ja se taas laiskistaa aina vaan enemmän ja kierre on valmis. Ainahan sitä olen ollut. Koti-ihminen. En viihdy juhlissa enkä illan istujaisissa. Ne muutamat pikkujoulut joihin olisin kutsuttu olen jättänyt sujuvasti väliin. Niinkuin joskus olenkin sanonut. Olen enemmän erakkoluonne.



         Musana Viikate (Just nyt "Kaiho de grace eli kuolen tai en")