Eipä ole taas tullut kirjoiteltua. Yleensäkin olen vain pyörähtänyt tietsikan luona ja tarkistanut vain sähköpostin ja pikaisesti vilkaissut blogeja sieltä täältä. Joinakin päivänä en ole käynyt koneella ollenkaan. Aika menee muutenkin nopeasti.
   Osa syy lienee siinä että olen taas muutamana päivänä polkenut pyörällä töihin ja sehän vie aikaa enemmän kuin autolla ajo. Ja on muuten paljon mukavampaakin. Voi funtsia omiaan aivan rauhassa. Ja vielä kun kuntokin nousee... :))
   Kamera on tietenkin mukana.
  1720092.jpg

  1720091.jpg
   Ja kuviinhan täytyy aina etsiä uusia kuvakulmia. Vaikka vähän epäsovinnaisiakin.

   Huomenna sitten taas fillarin selkään ja menoksi. Ja aikaa täytyy varata tarpeeksi kuvaamiseen ja pyöräilystä nauttimiseen. Ja täytyy myös varata varapatterit kameraan. Nim. merk. Kokemusta on jo tältäkin kesältä...


    Ja niin. Hymyhän antoi mulle tämmöisen. 1720138.jpg Suuret kiitokset kunniasta. Olen otettu. Jakelen joskus tätä eteenpäin kun ennätän. Ja jos muistan... Mun muisti...

   Ja niin. 70000 lukijan rajakin on näemmä jossain välissä rikottu. Jeeeesss!





    Musana Sibeliusta