Susupetal haastoi tälläiseen.

1. Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
2. Valitse neljäs kuva kansiossa, ja julkaise se blogissasi.
3. Selitä kuva.
4. Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.

 

   Minä jouduin soveltamaan haastetta. Mulla viime Ubuntun päivityksessä kuvakansiot sekosi. Elikkä nyt on kaikki yhtäkansiota. Siis n. 3600 kuvaa yhdessä kansiossa.. Ja tämä uusi kuvien arkistointi ohjelma ei ole muutenkaan mun mieleen elikkä pitäisi vaihtaa sekin kunhan löydän mieleiseni. Ehdotuksia otetaan vastaan. Mulla on siis Linux käytössä niin ettei wintoosan ohjelmia kannata tarjota.

   Joo. Sovelsin siis haastetta ja otin omalla systeemillä lähes vastaavalla tavalla arvioimalla. Eka arvottu kuva ei käynyt. Sisälsi sellaisia henkilöitä jotka eivät halua kuviaan julkaistavan. Elikkä otin eteenpäin siitä ekaan mahdolliseen kuvaan jossa ei ollut ihmisiä. sattui kuva jonka "käsittelyä" ja esitys tapaa mietin jo kuvatessani sitä lomalla. Elikkä kuva on käännetty ylösalaisin. Jess! Tässähän tämä.

Olkoon kuvan nimi vaikka puunainen. ;))

   Haastaminen onkin sitten vaikeempi juttu. Mulla katosi tuossa samaisessa päivityksessä taaskerran kaikki suosikit ja niiden keräys takaisin on vielä vaiheessa.. Suosikeissa on siis tällähetkellä vain kymmenkunta blogia ja kuvarikkaimmat on jo haastettu. Elikkä ottakaatte vastaan te jokainen jota tämä haaste nipistää mukavasti.

   Siis ystävähyvät. Ainakun kommentoitte niin blogiosoite mukaan. KIIIITOOOS!!!

 

      Musana Viikate