Kyllähän tämän vuodatuksen toiminta vieläkin mättää hiukan. Kuvien siirto ei aivan toimi niinkuin ennnen. Täytyy vielä odotella ja tutustua tähän uuteen toiminta malliin. Muuten. Tuleeko muilla tuo kuva esikatselu ikkunassa näkyviin? Mulla ei nimittäin tule ja nyt ei tiedä varmasti tuleeko se julkaistessa kirjoituksen.

   Classicradiokin on ruvennut ottamaan päähän. Sen toimintamallit ja ilmeisesti myös henkilökunta on muuttunut viimesyksyn aikana ja ei oikein miellytä nykyään minua. Olen siirtynyt kuuntelemaan öisin Ylenklassista. Päivisin soi enemmänkin jo levyt.
   Mainokset esimerkiksi tulee niin kovalla äänellä muuhun ohjelmistoon nähden että meinaa autolla ajaa ojaan kun säikähtää. Samaten musiikkin äänen kovuus vaihtelee arvaamatta. Klassisessa musassahan äänenvoimakkuus muutenkin on vaihtelevampaa kuin kevyemmässä mutta ennen ei Classicilla ollut tälläisiä ongelmia.
   Samaten ohjelmisto on muuttunut kevyemmäksi. Ooppera-aarian jälkeen saattaa tulla seuraavaksi chanssonia tai esimerkiksi viikolla tuli Bessamemucho kipale. Ja vaikka laulaja olisi kuinka oopperalaulaja niin ei se viihdemusiikista tee klassista. Tätäkin tulee välillä heti sinfoniapätkän jälkeen.
   Ja sieltä saattaa tulla jostain musiikki kappaleesta vain osa. Esimerkiksi Vivaldin vuodenajoista tuli taannoin vain n. 5 sekunnin pätkä ja kappale vaihtui taas. Ja parikertaa Tchaikovskyn 1812 alkusoitosta ton tulluti n. 5 viimeistä minuuttia. Elikkä alkoi aivan loppupäästä. Tietenkin sieltä tuli se tunnetuin osuus. Oikeastihan ko. kappale kestää 15-18 minuuttia.
   Ei. Minä olen äännestänyt mielessäni tätä vastaan ja siirtynyt suurelta osin kuuntelemaan levyjä tai muita kanavia. Ikävää mutta totta. Palautetta tuonne Claccikiin laitan kunhan olen saanut tietsikkani uudistuksen loppuun. Sähköpostiohjelmaani en ole vielä laittanut ajantasalle. On ollut muita ongelmia sen verran.


     Musana Viikatetta