Äijä Haastoi mut kertomaan viisi asiaa joista en luovu. Tää oli mulle vaikea. En keksi millään yhtään todellista asiaa joista en tällähetkellä luopuisi. Noo joitain perus asioita tietenkin olisi terveys jos olisin terve jne. Mutta niitä mitä tuossa voisi olettaa ajateltavan eikä tuollaisia perus asioita. Hmmmm!

1. Valokuvauksesta en mielelläni luopuisi. Se on mulle jotenkin aina ollut tärkeää. Ja nyt digikameroiden helppoudessa aina vain tärkeämpää.

2. Uudesta tyynystäni. Tempurista. Niskakivut katosivat melkein samantien kun tuon hommasin. Ja tää on tosi!

3. Niin...  ja nuo ylimääräiset kilot jotka ympyröi tuon vyötärön. Tuntuu ihan siltä etten mä niistäkään luovu. En sitten millään.

4. Ja... Ja... Hmm??? Ja... Niinkuin tuo Äijäkin omassa blokissaan sanoi. Rauhallisista aamuista en luovu. Aikaiseen aamuunkin (Alkaa klo 04.30) mä nousen jo heti kolmen jälkeen että ehtisin juoda kahvit ja syödä sämpylät rauhassa.

5. Ja tietsikka on  toki se viides! Mitenniin mulla ei ole elämää? Onhan tämä blogi elämä

 

   Musana Prokofjevia