Elikkä aloitin bloggaamisen 23.01.2005. Ensimmäinen kirjoitus oli vain testiä ymmärtäisinkö tästä hommasta mitään. Koko ensimmäinen vuosi oli päiväkirjamaista kirjoittelua ilman fiktiota. Elikkä yleishöpinää.

   Vuosi 2006 meni sitten jalan parantumisen kanssa. Valokuvatorstai alkoi ja olen ollut mukana alusta asti ja omasta mielestäni olen ottanut joka haasteeseen osaa! Marraskuussa kirjoitin ihka ensimmäisen pakinani Ja joulukuussa liityin myös Tarinamaanantain kirjoittajiin kirjoituksella Hellyys.

Vuosi 2007. Taisinpa tammikuussa kirjoittaa tänne myös ensimmäisen runoni. Niitähän nyt on vähän. Siis mun kirjoittamia. En ole runoilija. Enkä oikeastaan kirjoittajakaan. Mikähän minä oikein olen??? Maalliskuussa silloin kirjoitin myös tuon ylipitkän 17 osaisen tarinan Aleksista ja Liisasta. Muutenkin tuonna vuonna kirjoittelin paljon erillaisia tarinoita. Ihmeellistä. En koskaan ole ajatellut kirjoittavani mitään tuollaista. Muuta erikoista ei tapahtunutkaan vuonna 2007. Jaa niin. Otin osaa muutaman kerran jopa Runotostaihin. Aikasen uskomatonta.

2008. Ei mitään erikoista muistu mieleen. No toki. Ostin elämäni ensimmäisen runokirjan. Kiitos Susun. Kirjoittamisen inspis katosi jonnekin viimevuoden aikana. Eikä tahdo tulla takaisin. Mielikuvitus kuoli... ilmeisesti. En tiedä. Ehkäpä se herää henkiin tänä vuonna?

 

               Ja laitetaanpa tähän loppuun vielä linkki minuun elikkä Omituisia tapojani

 

                  Musana Anna Netrebko