Täällä eteläsuomessa kun on niin harvoin kunnon talvea        niin nyt sitten on kuvattu kerrankin kunnolla. Nämä on kylläkin kuvattu edelleen helmikuun 3. päivä.

 

 

 

   Tuosta avantouinnista. Kyllähän minä kylmässä vedessä olen aina uinut vaikka varsinaista avantouintia en harrastakkaan. Vain noilla syksyn ja kevään aikaisilla reissuilla olen sitä tehnyt. Nivelet tykkäävät minulla kylmästä vedestä. Välillä kivut katoavat "kuurin" jälkeen kokonaan muutamaksi päiväksi. Pitäisi siis harrastaa mutta olen saamaton.

                     

   Tästä leikattu kuva oli mulla joskus tuolla avattarenakin. Kuva siis pienenä jotta vain uteliammat suurentavat sitä.

 

   Tässä uudessa vuodatuksessa mua kyllä ihmetyttää muutama asia. Jos nyt joku osaisi selventää. Nuo kommentti ilmoitukset tuolla kojelaudalla? Välillä ne katoaa itsestään kun olet käynyt lukemassa ne sivustolla ja välillä ne täytyy itse poistaa? Kumma juttu?

   Ja toinen juttu. Tuossa alla mulla on tuo musajuttu. Sen laitan aina pienellä ja erivärisellä punaisella. Väliilä täytyy tuo teksti "maalata" kumpaakin muutokseen uudelleen välillä se pysyy maalattuna??? kumma juttu???

 

 

                Musana Nettiradio" Play Classical UK"