Joten nyt siis taas sataa!

1246793908_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

   No olihan noita hyviäkin ilmoja tässä välillä ja pääasia on kuitenkin loma. Ja tuleehan näillä sadeilmoilla tehtyä sitten sisähommiakin. Kuten juuri sain laitettua tuon ulko-oven ryhtiinsä. On roikkunut jo muutaman vuoden tuossa jättäen pienen raon oven yläkamanaan. No nyt on sitten ryhdissään ja pitää paremmin taas lämpöäkin.

   Ja tulee sitten myös luettua elikkä rentouduttua kunnolla. Sain juuri luettua Panu Rajalan "Uno mystican". Siis tuon Waltarin elämänkerran. Ehkä se oli hiukan puisevasti kirjoitettu. Samaa olen havainnut Rajalan muissakin kirjoissa mutta tuohan on vain minun hek.koht. mielipide. Kyllä siinä oli paljon hyvääkin tekstiä.

   Nyt sitten aloitan kahlaamaan Peter Von Baghin "Sininen laulu" kirjaa. Kirjoitettu saman nimisen tv-dokkarin pohjalta. Siitä dokkarista ainakin pidin. Jäi vain jotain jaksoja näkemättä. Nyt sitten yritän saada ylös tuolta niitä kotimaisia klassikko kirjoja jotka haluaisin lukea tutustuakseni tarkemmin suomalaiseen kirjallisuuteen. Olen sen suhteen aika sivistymätön. Elikkä kynän kanssa lueskelen tuota kirjaa ja laitan  ylös kirjoja ja kirjailijoita joihin haluan tutustua.

1246794055_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

   Saas nähdä kuinka tämän postauksen lähetys onnistuu näillä kaikkein hitaimilla yhteyksillä? Onko mulla kärsivällisyyttä odottaa ...

   Ja sainhan minä tuon radion lopulta toimimaan niinkuin haluan. Jess!!!

 

       Musana radio YleSuomi