Töitä takana jo pariviikkoa.. Tietokoneella en ole pahemmin käynyt. Pääasiassa tarkistanut sähköpostit töissä ollessa. Kotona tietsikka on melkein pysynyt kiinni. Vain joitain googlehakuja tehnyt tarvittaessa. Joten siis kaikkien blogienkin luku jäänyt väliin. Jos nyt vaikka kohta alkaisi paikkailemaan lukemattomuuttani.(Eiks ole hieno sana... lukemattomuutta)

1249714205_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

   No joka tapauksessa loma on "olutta ja menyttä". Nyt olen siis takaisin työelämässä. Olen myös polkenut pyörällä töihin nyt 5 kertaa loman jälkeen. Siitä olen saanut ainakin henkistä voimavaraa ja myös (ehkä) fyysistä kuntoa hiukan. Ostin taas fillariin uuden lampunkin jos nuo ilmat sallisivat pyöräilyn yölläkin. On jo aika pimeää tuossa ennen kolmea kun joudun lähtemään.

   Olen myös kantanut kameraa mukanani fillaroinnin  yhteydessä. Ja ottanut siis kuvia, joskin aika vähän. Näistä patsaista napsin tietenkin kun ne on kerran lisääntyneet.

1249714223_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

   Niistä lisää kun olen saanut käsiteltyä kuvia hiukan ja ollut enemmän yhteydessä tuohon taiteilijaan itseensä. Olen jutellut kylläkin hänen kanssaan nyt muutaman kerran mutta laitan nyt ensin hänelle nähtäväksi ison liudan kuvia ja hän saa valita mieleisensä näytille. Hän kyllä myy noita patsaitaan. Siis ostille vaan hyvät kansantaiteen suosijat! Osoitteenkin laitan myöhemmin tähän näytille kunhan varmistan sen ensin.

1249715038_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

   Esimerkiksi tämä Polliisi on ollut suosittu tilaus kohde. ;)))

 

   Joo. Alan tässä kohtapuoliin tarkastelemaan niitä teidän kirjoituksianne ja etsimään sopivaa kuvaa tuohon valokuvatorstain haasteeseen. Siis elossa ollaan!

 

 

             Ei kuitenkaan musaa tälläkertaa