Ja tämäpäivä tuli. En eilen ennättänyt koneelle ollenkaan. No tänään tässä ollaaan.

   Toissa päivänä olinkin aika masentunut. Nuo nivelet rassaa. Täytyy vain oppia elämään niiden kanssa. Muutenhan olen itseeni oikeastaan aika tyytyväinen. Painoa hiukan liikaa, mutta niin on monella muullakin. Ja kyllä mä sen saan vähemmäksi. Laihdutushan on periaatteessa aika yksinkertaista. Kuluta enemmän, kuin lapat sisääs. Siis vähemmän kaloreita ja lisää liikuntaa. Nythän se alkaa. Nakupaino tänään aamiaisen jälkeen 90kg ja 800gr. Laitanpa tonne oman sivun, jonne pistän ton painoni näkyville, aina kun mittaan sen. Mittaan painoni aina alasti, niin ei vaatteet sotke kuviota. Ja mieluummin ennen aamiaista. Tosin tuo yksi viikko kolmesta tahtoo sotkea tuotakin hommaa. Työt alkaa ensiviikollakin 04,30. Mikä on sitten aamupaino. No seuraavalla viikolla sen sitten näkee. Liikkumiset vois laittaa toiselle sivulle. Syömistäni en sentään rupea kirjoittelemaan erikseen, vaan kommentoin tänne päiväkirjan puolelle, jos kommentoitavaa ilmenee.

    Olenhan minä aikaisemminkin laihduttanut menestyksekkäästi. Toi nivelrikko vaan sotki hommat viimeksi. Pääsi tulemaan takas viitisenkiloa. Kymmenen sentään jäi pois siitä mitä olin pahimmillaan. Verenpaine sentään laski niin, ettei tarvinnut ottaa lääkitystä. Lääkäri sitä jo tarjos, mutta en ottanut. Sanoin yrittäväni ensin muita keinoja. Lääkäri kiitteli myöhemmin minua. Kolestroli laski samalla. Ilman tuota nivelrikkoa olisin suht hyvässä kunnossa. Mutta tästä se taas alkaa. Toimikoon tämä bloki myös "laihdutus kannustimena".Kannustakaa hyvät ihmiset... KANNUSTAKAA!!

   Musana: cchopin