Nopeasti tämäkin viikko lähti käyntiin. Mitään kertomisen arvoista vain ei tapahdu. Poden tuota koipea yhä. Turvotus on lähes poissa, mutta ei se pahemmin kylläkään taivu mihinkään suuntaan. Perjantaina on taas lekuri. Paikoin tuntuu jopa pikkasen kipua. On itse asiassa ehkä jopa huonompi kuin tuossa välissä oli. Tässähän tämä kesä "mukavasti" sitten taitaa mennä. Eiköhän sitä joudu ortopedille menemään vielä.

   Harmittaa vaan vietävästi, kun meinasin tänä kesänä pyöräillä enemmän kuin edellisinä. Työmatkatkin vähintään kolmekertaa viikossa säistä välittämättä. Tää oli sanaton suunnitelmani, mutta suunnitelmaksi jäi. Olisi tullut aika kivasti kilometrejä. No ei voi mittään.

   Olemiseksi on mennyt tää olo. Välillä lukasen jotain, välillä kuuntelen musiikkia(viimeksi Tchaikovskyn Pateettisen sinffonian, sopii tunnelmaan) välillä töllöttelen telkkua ja välillä olen vaan. Yö unet on nyt venähtäneet jo 9 tuntisiksi. Olo ei ole kuitenkaan levännyt. Pitäisi keksiä virkistystä. Vaikkapa saada inspis noihin lasitöihin. Täytyisi saada innostava idea, siitä tehdä piirrustus ja alkaa leikkelemään lasia.

   Ulkona on upea ilma. Olin eilenkin pihalla lukemassa kirjaa "lukunurkkauksessa"
102343.jpgTässä näin

  
Siinäpä ne tärkeimmät. Yksi kuvakin piristämään päivä tekstiä. Sitten täytyis varmaan lueskella muiden blogeja. Olen vaan aika huono kommentoija, kuten olen aikaisemminkin maininnut.Varsinkin nyt "hävettää" kun en ole kommentoinut noita valokuvatorstain kuvia. Joukossa on varsin mukavia oivalluksia. Antsaitsisivat kommentoinnit.

   Itselleni toivoisin kuvien kommentointiin kriittisyyttä. Elikkä mainitkaa mielellään myös kuvan huonoista puolista. Virheistä, ärsyttävyyksistä ja... ja muista vioista. Olen aikanaan kuvannut paljon dioja ja mv-kuvia. Kehittelin itsekin noita mustavalko-kuvia. Siksi kaipailen kuviini hiukan enemmän kuin näppärikuvia. Ideaa ja aatetta. Ja toteutukseltaan myös saisivat olla parempia kuin nää tähän astiset mulla on ollut. Noi kaikki on otettu "siltä seisomalta". Eli kuvallinen ilmaisu on jäänyt aika heikoksi. Olen liian laiska vaivaamaan itseäni enemmän kuin on tarvis. Siis antakaa noista kuvista mulle kritiikkiä. Miika ja Marjo, antakaa esimerkkiä tutumpina!

   Ei musaa tälläkertaa