Tilastot taas toimivat. Pari päivää siitä on nyt jäänyt pois, mutta väliäkö tuolla. Kivahan noita on välillä käydä kurkkaamassa. Ihminen on utelias. Onhan se kiva tietää, viitsiikö kukaan näitä lukea. Näiden lukeminenhan on kuin tirkistelisi toisten elämää. (itsekkin luen joitain blokejä säännöllisesti, Onkohan mulla omaa elämää ollenkaan??) Tää mun blokihan on aika mitään sanomaton. Ihmettelen edelleen kuka tätä juttua oikein jaksaa lukea? Kivahan jos joku tietenkin lukee.Jos mun  toi laihdutus auttaa joitakin, niin tämäkin bloki on täyttänyt tehtävänsä.

    Olen tälläinen 50 vuotias tavallinen mies, joka ei tykkää käydä kapakoissa tai oikeastaan missään. Olen koti ihminen. Nytkin ensiviikonloppuna on yhdet pakolliset rippijuhlat. Ja ne keljuttaa jo nyt. Satun vain olemaan pojan kummi, joten sieltä ei voi jäädä pois. Tupa täysi lähes vieraita ihmisiä. Ruotsinkielisiä suurin osa. Voihan nenä. Pakko on vaan mennä. No parituntia kai menee vaikka päällään seisten.

   Musana seko klassista.