Minun töissä kayntiä EI saa vahtia kukaan!
   Minun tv-luvastani EI saa kysyä kukaan!
   Munun mielipiteitäni EI saa kukaan kysyä!
   Minun tekemisiän EI saa kukaan vahtia!
   Minun päätöksiäni EI saa arvostella!
   Minua EI saa epäillä!
   Minua EI ...
   Minä olen ylivertainen ja lainkuulianen ja paras ja kaikkien kansalaisten yläpuolella!

   Pitäisköhän pyrkiä eduskuntaan, niin nuokin toteuisi tulevaisuudessa.




   Eilinen meni taas tekemättä oikeastaan yhtään mitään. Luin loppuun Pekkasen Tehtaan varjossa. Olen lukenut sen jo nuorempana, mutta luinpa uudestaan Pari päivää sitten  luin loppuun myös Dan Brownin Meteoriitin. Meteoriitista en tykännyt. Tekijä on selvästi ajatellut kirjoittaessaan millainen elokuva siitä tulisi, jolloin kirjallinen puoli selvästi kärsi. Ja loppu oli naivin hurskasteleva. Minusta selvästi huonompi kuin Da Vinci koodi. Meteoriitissa puhui selvästi raha. Aateltiin amerikkalaista lukija kuntaa. HYI! En tykännyt! Tehtaan varjossa oli aivan toista maata. Niinkuin muistelinkin. Jo nuorempana tykkäsin sen rehellisyydestä. Ja tietenkin yhteiskunta kritiikistä. Suosittelen jos joltain on jäänyt lukematta. Tämähän kuuluisi jokaisen suomalaisen yleissivistykseen

   Kävimme eilen myös katsomassa pojalle tuota "Pösöä". Hän itse kun ei oikein ennätä ja ei pääse etsimään autoa itselleen. Näytti aika hyvältä... 2000€ autoksi. Pikku "peffaan" ajo siihen on tehty ja on ikänsä takia (-94) laitettu lunastukseen. Myyjä korjaa vaurion ja huoltaa auton kokonaan. Ja käy hoitamassa rekisteröinti katsastuksen. Tuo katsastus on paljon tarkempi kuin normaali vuosikatsastus. Pienen pieniä peltipainumia siinä muutama oli mutta onhan sillä jo ikääkin. Kone kehräsi oikein nätisti ja oli hiljainen sisälle. Konehan on 2 litrainen joten voimaa piisaa(olikohan jotain 120 heppaa) Kaikki huollot tehty ajallaan. Ajettu 230000 km. Nokka-akselin hihna vaihdettu juuri. Mukaan kesä ja talvirenkaat. Lopullinen päätös sitten kun on katsastettu.

   Tänään pitäisi sitten käydä kirjastossa. Tutkailla tuota kuvatorstain aihetta "valkoinen".  Täytyisi siihen keksiä jotain muuta kuin lumi!

   Musana PMMP