Olen nyt tehnyt tietokoneelle kaiken mitä osaan ja se on kyllä aika vähän. Tuntuu kylläkin nyt toimivan. En tiedä mikä tälle tuli. Jotain pitäisi varmaan vielä tarkastaa, mutta mitä? Minä en sitä tiedä. Jos joku osaa kertoa, niin kertokoon. Siis edellisessä viestissä kerroin ongelmastani vähäsen. Onhan mulla toi e-maili osoite tuossa näkyvillä, jos joku haluaa kysyä jotain. Olen kylläkin seuraavan kerran koneella vasta huomenna.

   Olen minä tänään tehnyt muutakin kuin ollut koneella. Hiukan leikkasin ruohotrimmerillä nurmikon reunustoja, mutta sitten tuli liian kuuma. Laitoin vaimolle keittiöön ikkunalaudan. Alakertaan laitoin yhden hyllykön seinälle ja kaikkea muuta pientä tälläistä puuhastelua. Kuntoilu jää kyllä tänään väliin. On aivan liian kuuma siihen. Jospa ensiyönä jaksaisi lähteä taas pyörällä töihin.
 
    Loma on sitten nyt aivan finito. Taas alkaa tuo joka päiväinen"taistelu". Eipähän oikein huvittaisi. Nivelet ovat jo valmiiksi kipeät. Tiedän työporukan olevan niin vähissä, ettei viitsi hakea sairaslomaakaan, ennenkuin on aivan pakko. Siis työtä työtä ja työtä.

   Musana seka klassista.