Tulin siis jo eilen illalla tänne mökille. Olin täällä n. klo 21.00. Laitoin tulen kaminaa, takkaan ja saunaan. Vaimon sisko oli jo aikaisemmin päivällä käynyt hiukan esilämmittämässä täällä ja tullessani sisällä oli n. 15°c. Äkkiä se lämpeni asumislämpöön. Illalla vielä saunoin, kävin muutamaan otteeseen järvessä ja nukkumaan menin hiukan puolen yön jälkeen.

   Tänä aamuna ulkona lämpötila oli n. 5° ja sisällä 18°c. Uimassakin kävin tottakai heti herättyäni. Veden lämpötila oli 6-7°c ja siis aika piristävä. :)) Koko päivän on sataa ropauttanut aina välillä. Kävin sentään heittämässä pari verkkoa järveen. Jos kävisi ihme ja niihin uisi jotain syötävää.

   Aamulla kun aikomus oli sitten kirjoitella tänne blogiin niin yhteys tietsikan ja kännykän välillä ei pelannut. En siis päässyt nettiin ollenkaan. Koko päivän olen aina välillä "leikkinyt " ja ihmetellyt tätä ongelmaa kun just äsken hokasin vian. Tyhmä kun olen en tullut tarkistaneeksi pientä kytkintä tietsikan kyljestä joka avaa yhteyden wlaniin. Se oli mennyt kiinni varmaan silloin kun olin pakannut tietsikan laukkuuni. Enpä tuota namiskuukkelia ole juuri koskaan tarvinnut. Yleensä tuo yhteys on mulla aina valmiina. No pääasia että vika löytyi. Nauraa saa aivan vapaasti.

   Tuo yllä oleva kuva on otettu tänä aamuna.