Tänään on siivottu. Matot ravistettiin parvekkeelta. Minä imuroin koko yläkerran ja osan alakertaa. Vaimo pyyhkäisi lattiat kostealla mopilla,  jne. Kannoin myös polttopuut saunaan puulaatikon täyteen. Myös leivaria varten puita. Parikertaa sitäkin sitten pystyy lämmittämään hakematta lisää puita.

   Katsottiin aamulla myös tuo "kärsimys" ohjelma elikkä sunnuntaivekkari. Eihän siinä tälläkertaa ollut mitään kärsimystä. Onnellinen nuoripari. Vaihteeksi kiva tälläinenkin. Tuli siinä mieleen heidän jutustelustaan, että tuleeko sitä itse tehtyä tarpeeksi kotitöitä. Meinaan, ettei kaikki jäisi tuolle vaimolle. Vaimon mielestä teen tarpeeksi ja se kai on tärkeintä. Kyllähän minä käyn kaikki kauppa reissut. Elikkä ruokaostokset hoidan minä. Vaimo hoitaa pyykki puolen. Minä täytän asianpesukoneen ja vaimo useimmin tyhjentää sen. Minä taas teen useammin ruokaa ja leivon sämpylät ja pullat. Vaimo tekee vaativammat leivonnaiset(kakut, piirakat jne.) ja osan ruuista. Minä kannan polttopuut ja lämmitän saunan useammin ja tietenkin leivarin hoidan minä. Vaimo hoitaa sisustuksen elikkä vaihtaa mattoja ja verhoja. Niissä varsinkin verhoissa autan jos olen paikalla. Kaipa nuo työt sitten menee suhtkoht tasan. Siivouksenkin useimmin jaamme tasan.  Enköhän voi olla tyytyväinen omaan osaani näissä kotitöissä.

   Ei musaa tällä kertaa.