Juhannus oli ja meni. Enpä tainnut toivotella kenellekään hyviä juhannuksia. Tässä sitten jälki käteen . Toivottavasti meni kaikilta hyvin. Ettei kukaan hukkunut tai kärsinyt krapulasta maliin: "Ensin pelkäsin kuolevani ja sitten pelkäsin etten kuolekkaan!"

   Itseltäni meni juhannus hyvin. Join vain 3 lasillista punaviiniä ja nekin eripäivinä. Täällä kotona istuin ja  olin. Eihän tän koiven kanssa viitsinyt mihinkään lähteä. No en minä mikään juhlija olekkaan.  Enpä tuota jussia ole muutenkaan yleensä juhlinut.

   Tuosta koivesta vielä. Katselin tuota aircasti lastaa taas vähän tarkemmin ja huomasin siinä yhdessä kohdassa lukevan "left". Ja mulla kyllä kipeä nilkka on oikea. Taisivat aluesairaalassa antaa mulle vasemmanjalan lastan mikäli ymmärrän tuon oikein. Toivottavasti sillä ei ole kummenpaa merkitystä.(Tohtorix?)  Aikaisemmin tuohon tekstiin en reagoinut. En tullut edes aatelleeksi, että näitä olisi eri mallit vasempaan ja oikeaan jalkaan.

   Olli: Kyllähän tuon omenan voisi katsoa iskevän silmää. Niin minä ainakin sen aattelin.
   Kiitos Äijä. Tarkoitus olikin vähän piristää tätä mun surkean elämämi vuodatusta.
   Tohtorix: Täytyy kyllä myöntää, etten aatellut sitä. Ehkäpä se miellekuva johtuu, etten katsele sitä koskan siitä kuvakulmasta! ;)
   Susulle: Kiitos! Noista ajoista on jo vuosia kun muistutin kahta viimeistä. Nyt on parta lyhyempi ja harmaampi, tukkaa vähemmän ja loppukin siitä on lyhyempi ja vatsa on taas tän sairiksen myötä ruvennut kasvamaan. Elikkä ikää on tullut lisää.

   Kaunistetaan nyt sitten tätäkin päivää muutamalla kuvalla.
  109977.jpg

  109978.jpg

  109980.jpg

   Musana Sibeliusta