Nyt jo alkoi kesäkuu. Toukokuu hurahti ohi, ettei ehtinyt tajuta. En saanut oikeastaan mitään aikaiseksi. En ole saanut oikeastaan mitään aikaiseksi vuosiin. Uutta parempaa elämää sitä haikailee. Mutta onko sitä olemassakaan. Jospa tämä nykyinen on mun "parempi" elämä. Eipä ole ollut hääppönen. Pienellä palkalla vaimon kanssa kerätty pieni omaisuus. Ilon aiheena kasvatettu kaksi upeata, tasapainoista lasta. Heistä voin olla ylpeä. Toisesta tulee ehkä parinvuoden päästä "dippa inssi". Toinen on jo valmistunut yhdestä taidekoulusta ja pyrkii nyt toiseen. Ja on lähellä pääsyä. Olen heistä ylpeä. Mutta entä oma elämä? ??
 Parempi olla ajattelematta. Olla vaan tyytyväinen siihen mitä on...  Mutta kuitenkin!

   Tuossa yksi lasityö olisi kesken. Tarkoitus olisi tehdä keittiön ikkunaan alakappa. Sellanen metrin mittainen. Kuinkahan sen saisi kestämään. Lyijylasi tekniikassa käytettävä lyijykisko olisi yksi keino, ehkä. Täytyy miettiä asiaa. Toinenkin työ on jo paperilla piirrettynä. En vain ole päässyt alkuun. Se työni olisi modernimpi. Täytyy vain odottaa inspistä.

   Toisella blokilla Viivi kertoi toisesta lasitekniikasta. Olisi kiva kokeilla sitäkin. Mielessä olisi myös lasin kaiverrus. Puhumattakaan noiden yhdistämisestä. Kaiverruksen ja tiffanyn yhdistämistä olen jo harkinnut pitkään. Olen vain niin saamaton.(taustalla soi Sibeliuksen Finlandia) Pitäisi ryhdistäytyä.. Tein tuossa jokin aika sitten lasityön kolibrista. Olisin halunnut kaivertaa sille sulat. Ei vain ole kaiverruskonetta. Pitäisi ensin hommata se. Mutta kun noita rahareikiä löytyy muualtakin. Mutta kyllä mä sen vielä hommaan ja sit kokeilen. ;)

   Toi laihdutuskaan ei oikein tahdo käynnistyä. Muta yritystä mä jatkan. Eikä se jää yrityksesi.

   Kiitokset peukuista Viiville. Päivät on jännityksen täyteiset. Ehkäpä tytär täyttää mun menneitä toiveita ja tietenkin omiaan.
   Marjalle. Harmi että poistit kuvat. Olisin mielelläni nähnyt töitäsi. En ymmärrä oikeastaa taiteesta mitään, mutta nautin se katselemisesta. Multa ja mun suvulta kai toi tyttökin on mieltymyksesä taiteeseen perinyt. Ainakin mä ostin ne ekat öljyvärit sille.
 
   Taas tuli vuodatettua omia ajatuksia. Jo helpottaa.. vähäksi aikaa.

   Musana sekalaista klassista